Wednesday, June 26, 2013

0 Luaskan Kuasamu (Johor Vs Sabah - 24/06/2013)




Assalamualaikum….

Terciptalah sejarah pada hari Isnin lepas...sejak berbelas tahun kat Pasir Gudang nie maka akhirnya sampai juga tertengok juga game bola nie…antara Johor*bukan JDT* dan Sabah di Stadium Perbadanan Pasir Gudang setelah diajak oleh Angah…gigih tu bertolak awal dari BP pukul 6 petang..tak tau nak review apa dari segi teknikaliti permainan… Cuma aku nampak fizikal pemain Sabah lagi besar dari fizikal pemain Johor…pemain Johor kecik2 je…kalau lari tu banyak gila langkahnya compare dengan pemain Sabah…Game berkesudahan Johor 6 – Sabah 1…




Sebenarnya ini bukan game bola pertama yang aku tengok…sejarah tercipta sebab ini first time tengok game bola di Malaysia…sebenarnya first game bola yang aku tengok dalam sejarah hidup aku adalah di Stadium Jalan Besar, Singapura…di antara Harimau Malaya dan Singapura… hebat tu tengok kat luar negara!!...*korang mampu* itu pun dengan sengajanya tertengok sebab ade tiket...ok yang ini nanti aku story mory kat different entri...panjang ceritanya...!






P/S : Luaskan Kuasamu Fever!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates