Tuesday, June 4, 2013

0 Great Singapore Sale 2013 : Misi Mencari Coach Pertama - Final Part!


Sambungan dari Entri Pertama…sila klik di SINI


Overall aku tak nampak yang Great Singapore Sale ni amat berbaloi…but it’s depend laa dengan korang punya budget ataupun barang ape yang korang nak beli...for sure barangan high end and luxury takkan ade durian runtuh atau dijual sampai 50 %…kalau ada pun yang 50% selepas tolak darab bahagi masih lagi beribu raban lagikan...aku cuma nak cari beg je...ok selepas misi gagal di Coach aku sambung berjalan di sekitar Orchard Road menuju ke Somerset 313...masuk Zara takde sale baju bawah SGD10....so gagal lagi laa kat Zara...hahaha!!Lepas tu masuk Fossil...sale pun ada on selected item...berkenan kat bag kat atas tu tapi takde sale untuk color yang sejibik macam kat atas tu...yang ada sale cuma yang warna oren macam kat bawah nie...tapi takut plak atau masih tak condifent lagi nak pakai color2 yang BLOCK2 nie...maka tak jadilah membeli bag...

Tapi aku terbeli jugak item kat FOSSIL ni tapi for sure lah item yang ada sale*nak tahu ape benda tengok gambo je kat bawah nie*...selepas tu masuk pulak UNIQLO....warghhh SALE baju plak...sebenarnya UNIQLO takde sale macam BIG diskaun sebab aku rasa baju2 dia quite reasonable compare to other brand macam TOPSHOP atau ZARA atau paling teruk compare dengan Abercrombie & Fitch...kat UNIQLO terbeli 3 helai pakaian sebab bagi aku sale dia not bad dan yang paling penting korang berkenan dengan pakaian/item tu....Good discount is a PLUS!!...betul tak? tapi sebab yang paling best sebab paper bag dia tu pun aku berkenan sekali...hahaha! Lepas UNIQLO terus balik ke JB...sebab main purpose dan misi dah terlaksana walaupun kadang2 benda yang kita nak tu tak dapat...yang penting simpan cita dan berazam serta berusaha untuk mendapatkannya...tak salah kan?...Ape itemnya? Tunggu next entri kot.....!



P/S : Lupa nak masuk ESPRIT...next time kot!
.

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates