Monday, October 15, 2012

0 Pengumuman: Wendy's di Singapura Adalah Halal!!



Pesanan Khidmat Masyarakat Ini Di Bawa oleh Tuan Punya Blog.

As Salam...
Nak story mory sikit pasal aku punya short trip last weekend to Singapore...Memula tu ingat nak windows shopping tapi disebabkan tragedi aku punya tali sandal putus(yang ini aku story mory lain entri) maka short trip aku makin jadi semakin short beribu2 lemon...*korang mampu pakai sandal yang separuh tali dia hampir putus lepas tu jalan2 kat Singapura*-> kekwat sesangat  :)
 
Set No 1 and additional menu : Chili
 
Yummy!!
Sebab trip period dah jadi short dan mood pun berubah nak berjalan windows shopping...kang makin jalan makin banyak putus pulak tali sandal tak ke haru biru dibuatnya...nak beli sandal baru memang tak masuk dalam agenda...makanya aku plan nak makan kat Fast Food yang dah lama aku target...lagipun dah dekat dan aku dah ambil kebarangkalian sandal tu tak mungkin akan putus...so moral of the story...perut jangan bagi lapar...berkaki ayam takpe!
 
Jom layan ape yang aku order...aku order Menu No 1...tak tahu aku apa nama burger dia apa tapi sama mcm set McDonald...cuma yang bestnya Wendy's nie ada satu menu ni nama dia Chili...campuran daging dan sos...considered macam sup2 orang putih laaa...Seperti biasa alasan nak pergi ke Wendy's kat KL memang laa jauh compare ngan Singapore...Ape2 pun layan je gambo nie
 
Burger and fries...natural cut fries katanya..maksudnya potong pakai tangan ke?!!

Oh cheese!!

Ready...Set and Go!!

Halal...So Jangan Was-Was!!
 
Komen : Boleh singgah lagi..!!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates