Thursday, October 4, 2012

0 7 Jam Sebelum Sebastian Vettel Menjadi Juara F1 Grand Prix Singapore 2012 - Part 2


Entri ini adalah entri kedua dalam siri F1...Klik SINI untuk entri yang sebelumnya ...
*****************************************************************************
Lepas snap gambo team Sauber(gambo2 di entri sebelumnya) dan selepas masuk melilau dalam store H&M...aku meneruskan perjalanan sepanjang Orchard tu...ada konsert sapa ntah nyanyi Jai Ho Jai Ho dari cite Slumdog Millionaire kat depan Ngee Ann Tower...pegi dekat2 tengok ape yang orang ramai tengok kat situ...tak menarik perhatian aku ....terus berjalan dan masa ni aku decide nak pegi Merlion tuk ambik gambo hotel kembar 3 tu....rasanya macam dah lama tak pegi area tu...
 
Mercedez punya kereta..
 
Cool!
 
Monyok je yang tengah tu...PMS kahh??
 
Lepas je kat kawasan shopping complex Takashimaya ada satu lagi showcase F1 punya kereta....kali ni Mercedez punya kereta(aku rasa laa...sebab aku nampak logo Mercedez kat depan kereta tu)...kali ni punya showcase ada gadis trek*betul ke istilah nie* Gadis Trek ada 6 orang...so boleh snap memana yang patut...Hehe!!  *Evil mode* Ape2 pun layan je gambo....
Partner ngan Tag Heuer! 3 Dara Pingitan yang sebelah kiri...
 
3 Dara Pingitan Yang Sebelah Kanan..

Sibuk je Mat Bule ni lahhh..

Baru perasan memang Mercedez Benz punya F1 car

 Tak sempat jumpa Jenson Button sebab hari dah lepas daaa!!
 
 
Komen :  Final part tahun depan esok...kalau tuan punya blog tak sibuk laa... :)!!
 

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates