Monday, October 22, 2012

0 Review : "Ngorat" Lah Sangat!!





Lately ni asyik terjebak nak tgk cite Melayu kat panggung...dedulu memang pantang aku nak keluar duit tuk tengok filem Melayu...tapi sekarang boleh tahan jugak pegi tonton filem Melayu...bukan sebab nak tengok sangat...nak kata anjakan paradigma tak jugak laaa  tapi TERJEBAK(besar maksud nie...hehe..takpe biarlah rahsia)....Baru2 nie aku ada tonton filem Ngorat lakonan Iedil Putra, Erra Fazira, dan Aaron Aziz..

Memula aku punya impression tentang pelakon:
1. Sape laa mamat Iedil Putra(maklumlaa aku bukan penggemar Melayu...jadi
aku tak aware sape lah mamat ni nak jadi hero cite Melayu mendahului Erra Fazira
ngan Aaron Aziz(dua2 tu bukan pelakon utama....gila babas puya cantas))
2. Erra Fazira still jadi heroin lagi ke?? Memang maintain cantik tapi impresi
aku dia tak layak bawak watak kekasih kat mamat muda tu...
3. Line Clear Motion - produksi company Prof Razak...so boleh nampak ada adegan
enter frame(cameo) kat dalam tu daripada kaum kerabat Prof...hehe!!

Impression tentang plot cerita secara ringkas:
Tips dari Arjuna Kasih untuk si mangkuk hayun tuk memikat/mengorat aweks...

Hmm...tentang nak cerita lebih lanjut ke??

Komen : Tunggu je lah kat TV raya tahun depan....Insya-Allah ada..hehehe!!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates