Thursday, October 11, 2012

0 "Berjuang" di Le Grandeur Golf Resort, Senai



Asssalamualaikum,
Okayy...aku nak cite sikit pasal kisah "berjuang" tu...memula dapat info dan invitation tu memang tak sangkalah...bukan tak sangka sesuatu yang positif tapi negatif...haha!!Memula tu ingat mesti macam Biro Tatanegara ataupun kem2 motivasi yang lain...tapi after first day dan selepas start program tu aku rasa program tu bagus dan membina...boleh layan program ni yang aku rasa positif dan menjurus ke arah memperbaiki diri dan menolong syarikatuntuk mencapai misi dan visinya....*ayat skema*
 
Masih pakai TV beso lagi...
Kena sharing daa...
Tapi aku bukan nak cite sangatpasal training nie sebab aku rasa semua orang dah penah pegi kem2/training2 motivasi mcm ni...aku just nak highlight few things pasal motivation training ni
and the main reason is pasal resort nie...
 
Mesti kena ambik bawak balik kan!!!..*evil mood*

Aku suka area swimming pool...besar!!

Of course...it's a golf resort maaa....
Consider as a golf resort...dulu dikenali sebagai Sofitel...sekarang dah diambil alih oleh pengurusan dari Indonesia(someone told me...tak sure sangat tapi macam betul sebab kalau tengok dalam website resort selain yang kat Senai ni ada lagi kat Balikpapan dengan Jakarta, Indonesia)...aku taksure sebelum ni company Malaysia  mana yang own this golf resot... swimming pool boleh tahan besar tapi disebabkan jadual program ini adalah teramat ketat sampai takde masa nak tengok TV kat dalam bilik tu...Tapi takpe kalau aku pegi lain kali*of course bukan program motivasi laaa* nanti aku story lebih detail lagi....
 
 

Komen : Nice hotel...tapi rate aku tak sure sangat berapa..free ape!!!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates