Wednesday, October 3, 2012

0 7 Jam Sebelum Sebastian Vettel Menjadi Juara F1 Grand Prix Singapore 2012 - Part 1



Salam Hari Rabu dan semoga sihat hendaknya kepada pengunjung blog ni walau pun aku tahu tak adalah ramai sangat....:( *redho dan pasrah*...la ni baru sempat nak update buat entri nie walaupun actual event ni bulan 9 yang lalu nie...memula memang aku tak aware yang F1 akan berlangsung weekend tu...masa dah sampai kat Orchard baru perasan dengan promo2 F1 sepanjang laluan Orchard tu...bila tengok date Formula 1 tu barulah aku tahu yang kemuncak F1 pada malam 23 September 2012(Ahad malam Isnin)...masa aku kat Singapore tu memang few hours lagilah berlangsung perlumbaan...
 
Tu dia orang kerumun nak tengok dan ambik gambo

Sauber punya!!
 
Just for race! 
Memula niat masuk Singapore sebenarnya sebab nak windows shopping, tengok orang, dan release tension...teringin plak masuk dalam H&M sebab kat Malaysia dah bukak pun store dia kat Bukit Bintang...nak pegi KL memang jauh nak compare dengan KL maka pegi yang dekat2 je la jadinya ....tapi aku aware yang men section kat dalam H&M ni memang la sikit compare dengan pompuan...jenjalan putar2 kat dalam tu....tengok sana tengok sini...kot-kot ada yang berkenan.....:)
 
Ade iklan Visit Mexico lagi...

Aku tak sure ni actual car or replica...aku rasa betul kot..

Chelsea pun nak tumpang sekaki

Sape rasa diri tu banyak duit tu boleh beli kat dalam nie..

Official arr...original lorrr!!
 
 
--->    TO BE CONTINUED ....TO PART 2
 
Komen : Life on the fast lane...!!
 

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates