Monday, October 8, 2012

0 7 Jam Sebelum Sebastian Vettel Menjadi Juara F1 Grand Prix Singapore 2012 - Final Part

 
Lepas je habis snap gambo Track Lady(Gadis Trek) sebanyak mungkin *evil mood* aku cepat2 menuju ke ION Orchard sebab cuaca boleh tahan panas...kena cari tempat berlindung masuk dalam bangunan yang ada aircond...dah masuk dalam ION Orchard tu sempat melilau masuk dalam UNIQLO dan ZARA....tengok2 je sebab bukannya ada sale pun...mungkin diaorang simpan untuk Christmas Sale hujung tahun nie...
 

Gate Yang Ke 7 Untuk Main Entrance

Ticket Booth tapi dah SOLD OUT!
 
 Vroom Vrooom!!
 
Selepas melilau dan merasa pointless dalam kedai-kedai ni tanpa membeli apa2 pun aku decide nak gerak ke Marina Bay...Aku straight menuju ke MRT Orchard dan takde masalah sangat masa nak beratur masuk dalam MRT dan di dalam MRT...Next stop MRT City Hall sebab kat situ ada underground road*considered macam shorcut* nak ke Marina Bay...Kat dalam MRT aku nampak ramai gak orang dengan pass F1 tergantung kat leher...penonton F1 yang sah kot *berkemungkinan besar*..

Keluar je dari MRT terus jalan ke arah shortcut...Tup tup je sampai kat area tu security dah berdiri sambil ada ada signboard CLOSED. Hampeh...maknanya semua jalan ke Marina Bay atau jalan2 yang digunakan untuk race F1 ditutup...Aku jalan terus ke Marina Square sebab tak ada option lain....yang paling jauh boleh pegi memang dalam Marina Square...kat luar Marina Square tu dah jadi salah satu pintu masuk dalam kawasan penonton...Yang aku mampu buat waktu ni snap gambo2 yang patut2 lepas tu BALIK Malaysia lah apa lagi....abis tu bukan boleh tengok race pun!!
 
 
Plan nak snap gambo dari depan!!
 
Marina Square
 
Ulat  Tiket Adalah Dilarang!

Kalau takde tiket tak boleh Masuk!!!
 
 
Komen : Kalau takde tiket tu faham2 lah.....Balik Malaysia Je  Laaa!
 

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates