Monday, June 3, 2013

0 Great Singapore Sale 2013 : Misi Mencari Coach Pertama - Part 1



Assalamualaikun dan holla....

Selamat hari Isnin pertama di bulan Jun 2013...entri kali ni just nak share ngan korang tentang experience pertama kali untuk "Great Singapore Sale" di tahun 2013 nie...Sebelum tu korang tengok iklan kat bawah nie...tempting kan!! tapi bukan beg tangan perempuan tu yang aku maksudkan...maksud aku jumlah diskaun tu sebanyak 50% tu...separuh harga tu....kalau RM1000 jadi RM500 dan kalau RM500 jadi RM250...*yang ini macam tak make sense sebab setahu aku takde barang Coach's men especially wallet atau beg yang kurang dari RM500....nangesss*

Tu dia iklan...very tempting

Disebabkan iklan yang aku jumpa masa mengGoogle hari tu menimbulkan curiosity nak tahu ape barang Coach yang ada on sale sampai 50% tu maka gigihlah hari Ahad semalam masuk  ke Singapore...macam biasa lewat bertolak ke Singapore...pukul 12 tengahari gerak dari Larkin menaiki SJE...proses imigresen bergerak lancar dan dalam pukul 1:30 petang dah sampai di Orchard Road...ade few butik Coach di Orchard Road nie...

1. Wisma Atria
2. Paragon
3. Takashimaya


Coach at Wisma Atria
Aku tak masuk semua butik nie sebab aku tahu dia offer mestilah sama dan yang paling penting aku nak jimat masa...cuma aku nak tahu barang apa yang  diSALEkan sampai 50% tu....Paragon aku dah masuk dulu dan Takashimaya pernah lalu...cuma yang kat Wisma Atria je yang aku belum pernah masuk dan butik nie dekat ION Orchard dan MRT Orchard...so aku decide nak explore yang kat Wisma Atria nie sebab dekat dengan MRT Orchard(aku berenti dekat MRT Orchard) ...nervous maklumlah masuk luxury boutique kannn!!!*padahal duit dalam poket cukup2 balik JB je...erkkk*...yang penting confident je masuk...hahaha!

Men Section
Straight masuk ke men section sebab itu tujuan utama....tapi aku frust sebab tak semua item ada sale ataupun diskaun...so target ataupun mission macam dah fail...hahaha!...ingatkan ada dalam range RM500 ke bawah kan tapi nan ado....pasrah je lagipun ni semua kan dunia...hahaha!! Last sekali dapat name card dari Coach's sale assistant Marline...itu je la yang layak dapat ari tu...hahaha!! Ape yang aku cari sebenarnya? Sila scroll ke bawah untuk lebih lanjut....

Women Section
Free gift...name card...hahaha!

My wishlist : Bleecker City Canvas Crossbody

Cantik tak?? Actually Singapore boutique tak carry warna brown nie...cuma warna blue dan oren...takpelah sebab takde sale untuk item yang aku nak dan color yang dihajati pun takde maka simpan je wishlist tu dulu...Abis tak beli ape2 ke? Tunggu!!  *macam panjang plak entri nie*

P/S: Tak semua benda kita boleh dapat!!



0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates