Thursday, June 27, 2013

0 Magic of the Night - Floria 2012



Assalamualaikum...

Aku tengok entri2 yang lepas takde plak rasa entri pasal Floria pada tahun 2012...tak salah aku temanya Bougainvilla iaitu bunga kertas...macam mana plak boleh takde entri 2012 ni pun aku tak sure...sama ada terlupa ataupun memang terlupa...boleyyy?? Hahaha! Takpe Sabtu yang lepas aku dah selamat menjelajahi acara tahunan di Putrajaya iaitu Floria 2013 dengan temanya kali berkaitan dengan bunga Orkid _ Khazanah Tropika katanya....so sesapa yang belum berkesempatan tuk pergi dipersilakan...lagipun aku rasa jerebu dah berkurangan setakat ni di Putrajaya....







Masa aku pergi Sabtu lepas di waktu petang lebih kurang pukul 4...cuaca pun tak berjerebu sangat....STOP! STOP! apasal aku cite pasal Floria 2013 nie...itu aku kena buat entri lain pasal Floria  2013 nie...haha!...ini entri khas yang tertunggak pasal Perarakan Bot Berhias ketika Floria 2012...tahun lepas punya cerita...untuk Floria 2013 pun ada Perarakan Bot Berhias ni pada waktu malam!!...Untuk Floria 2013 aku tak berkesempatan untuk menyaksikan Magic of The Night disebabkan ada game bola JDT lawan LIONS XII kat Astro 801... :)...Informasi tentang Floria 2013 korang boleh check kat bawah nie...



P/S : Selamat BerFLORIA 2013...sehingga Ahad ni 30/6/2013

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates