Friday, July 22, 2011

0 Selamat Tinggal Pesta Floria 2011, Putrajaya

Kulit ada tanned sikit...2 hari berjemur.
Cukup-cukup...dah sampai pun ke last entry...lepas aku tawaf kat Tapak Pesta Floria 2011 tuk kali terakhir...aku dan adik aku decide nak ke Putrajaya Sentral....sebab bas aku jam 2:30 petang ke BP...tapi sebelum ke Sentral adik aku nak pegi opis dia sekejap...ade hal...so sebab ofis dia dekat ngan Istana Kehakiman dan Masjid baru ataupun Masjid Tuanku Mizan atau Masjid Besi.... 
Istana Kehakiman...dulu nama dia Palace of Justice
Penulis blog nak enter frame.
Ruang utama Masjid Tunku Mizan
Lepas adik aku settle benda kat opis dia....sempat le pergi ke Masjid Tunku Mizan nie....masuk ke dalam dan snap ke benda yang patut....aku perasan lantai simen  kat Masjid ni tajam...tajam kat sini kalau korang pijak simen dia masa nak menuju tingkat atas atau yang bukan ada karpet...rasa macam ada tekanan yang menekan2 tapak kaki korang....apasal ekk??
DBKL punya laman
Bunga Daisy ke nie?
Kekwa purple..sedap je mata memandang
Kat atas ni aku tempel lagi 3 gambo masa kat Floria 2011...kalau ikutkan hati memang banyak gila gambo yang cun2...tapi penuh kalau penuh je gambo takde cerita pulak kan...tapi memang menarik laa pesta nie..
tapi sebelum ke Putrajaya Sentral adik aku ajak makan nasi ayam yang dia kata famous dan sedap(tapi memang sedap ataupun memang aku lapo...tu yang sedap tu) lepas tu order fresh oren lagi....terangkat mulut dibuatnya.....lepas dah melantak makan dengan sopan santunnya yang diakhiri dengan Alhamdulillah...maka bergerak le ke Putrajaya Sentral..
Lupa lah kat Presint mana nie? Tapi aku ingat depan dia Kelab yang ada swimming pool

Fresh oren...penghilang dahaga
Nasi ayam.....yang terbaik...
Dah sampai Sentral...Goodbye Putrajaya!
Komen : Tak sabo tunggu tahun depan...

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates