Saturday, July 16, 2011

0 Hari Pertama di Pesta Floria 2011, Putrajaya (Alamanda & Masjid Putra) - Part 4

Ros ros ros
Naik kematu jugak kaki aku jugak tawaf-menawaf kat bahagian-bahagian tapak pesta nie...ditambahkan lagi dengan cuaca yang panas dan berjerebu...tapi disebabkan excited dan teruja(perkataan ni tak sama makna ekkk?) panas tak jadi hal....redah aje....bila dah rasa semua benda dah jengok dan amik gambo yang patut2 dan berkenan....aku dan adik aku plan nak ke Alamanda pulak...saja buang masa sebab rasa masih awal lagi....dalam pukul 6:00 petang bergerak ke Alamanda…
Alamanda Putrajaya
Nasi campur...adik aku punya
Kat Alamanda takdelah niat nak shopping pun….tapi disebabkan this is the only shopping mall yang boleh kata happening kat Putrajaya nie…singgah ajelah…decide nak dinner kat sini
Tu dia...RM7.80 je tuk nasi campur..mahal!!
Teh ais 2...RM1.80 satu....
Tasteless Penang Prawn Mee...telan je..
Tu dia..RM6.90 tuk mee udang...
lepas dinner round2 merry go round kat dalam Alamanda nie…tapi memandangkan poket nipis je..jadi tak perlu lama2 kat sini….so aku dan adik aku decide nak ke Masjid Putra malam tu nak tengok bunga api sempena perasmian pesta floria….tak nak pegi dekat2 ke tapak pesta sebab confirm mesti sesak punya….
Jenuh menunggu...lambat sangat keluar..
Masjid Putra
Tunggu-tunggu punya tunggu keluar bunga api sekejap2...tak tahu laa diaorang testing ke ape...tapi sekejap betul....tak sempat aku nak snap....lepas tu tunggu sampai dekat pukul 10 malam takde jugak bunga api yang lama...last2 aku dan adik aku decide balik rumah...tunggu esok pulak dan sambil tu buat plan esok nak buat apa...
 Komen : Banyak gila snap gambo kat Putrajaya nie..dalam 700 shots...perghhh!!



0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates