Sunday, July 31, 2011

0 Murtabak dan Beriyani Punya Pasal..!!

 
Batuk belum baik lagi....ada rasa sikit2 nak demam....degil gak....meredah masuk Singapore siang Sabtu tadi ngan mama....bertolak pukul 8:30 pagi dari Pasir Gudang,,,,ingatkan jalan clear and smooth...tak pasal2 kat bawah Jambatan Tebrau nak ke Taman Daya jam....hangin satu badan dan risau tak tentu arah...sebab minyak kereta dah nak hujung2 dah....kang tak pasal2 mati kat tengah jalan....tak ke haru dibuatnya...tapi biasaklah kan....aku kan antara orang-orang yang dilindungi....tapi nasib baik selamat..lepas je jam ni terus je aku isi minyak...sebab musabab masuk Singapore dah nak puasa2 nie...sebab nak makan Murtabak Singapore dengan Nasi Beriyani dia...kang dah puasa tak boleh plak makan...kat mana? Restoran Zam Zam Singapore famous tau...Jom tengok apa yang aku mengtekedarah...
Lepas melantak makan dengan sopan santunnya...aku ngan Mama decide nak ke Vivo City tuk langkah yang seterusnya..langkah tuk lihat-lihat....kekononnya windows shopping....pusing2 lah kat dalam tu....masuk Cotton On...takde yang menarik....bagus...selamat duit..pastu masuk dlm TANG department store...sebenarnya banyak yang berkenan....cuma duit je yang takde...(nangesss!!)....masuk ESPRIT(sale kat ESPRIT still mahal tau...) masuk TOPMAN...takde yg murah2 lagipun baju dia pelik2 sikit....tapi aku suka masuk....tengok je....last kat ZARA ada sale 70% ....tapi korang kena ingat laaa....kalau 70% tu...untuk selected item je bukan semua item...tapi dapat laa rembat 2 helai baju tuk raya nie.... :) Gambo kat Vivo tak sempat nak ambik....(Nanti aku cerita di lain entry...)...Aku dah nak balik kampung dah....lagipun kat Johor esok cuti...

Komen : Ramadan semakin hampir...!!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates