Thursday, June 16, 2011

0 NOT So Great Singapore Sale 2011 - Part 2

Salam kembali..
Ok aku nak sambung cite pasal trip aku ke Singapore hari Sabtu yang lepas nie...lepas melilau separuh jalan je kat Orchard tu...pukul 4 petang je aku dah decide nak balik JB....perrghhh on the way to tambak...jalan jam sungguh....terkedek-kedek mcm kura-kura....layankan aje...at least awal lagi.....kat CIQ pun sama....beratur panjang sungguh...sengal kaki dibuatnya...last2 sampai kat Larkin dah pukul 7 petang...last minute decision aku pegi plak Jusco Bukit Indah...sebenarnya nak cari kasut keje...tapi sebelum mencari kasut kat dlam Jusco tu perut aku dah berbunyi....last2 Pizza Hut menjadi pilihan...mcm la kaya sangat kan. :(
Spicy marinara...tak larat aku nak makan pizza..
Spicy chicken wing...sedap nie..
Assam Boi Fizz...haus gilaa..kat Singapore tak minum benda pun...

Lepas melantak makan kat Pizza Hut aku pun dok melilau kat kedai2 dalam Jusco nie....bukannya nak cari kasut dulu...benda lain plak aku survey.... ape2 pun tunggu esok eaaa...gambo belum edit laaa....hehehe!!

Komen : To be continued tomorrow....final part...Insya-Allah

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates