Thursday, June 30, 2011

0 Sambut Harijadi(Bukan Aku) kat Restoran Asam Pedas Limau Purut

Salam di awal pagi Khamis....
Restoran Asam Pedas Limau Purut
Pepagi lagi hari ni member opis  aku Mr. Sifu  kata breakfast jangan makan bebanyak....nanti waktu lunch ada party..memula tu aku tak faham ape ke jadahnya parti waktu2 lunch nie...tapi lepas tu member lain bgtahu yg hari nie birthday ex-ofismate department aku......so aku kitaorang decide nak buat lunch party kat satu restoran asam pedas nie..so aku punya lunch time tadi  awal 15 minit....:)  So venue kali nie kat Restoran Asam Pedas Limau Purut... Taman Bukit Dahlia, Pasir Gudang...kat bersebelahan Jabatan Pendaftaran Negara(JPN)...cari mesti jumpa punyalahh..so kalau nak rasa masakan asam pedas cubalah datang kat restoran nie...
Nasi putih, ulam, telur masin, dan sambal belacan..
Aku order asam pedas ikan merah
Perghh..Mengancam...
Yang ini ikan pari...
Paru lembu pun order sekali...
\
Limau ais tuk hilang dahaga...
Akhir sekali....pencuci mulut kitaorang...birthday cake..
Komen : Bertambah2 sedap sebab lunch free dan kepada Kak Zu...semoga panjang umur dimurahkan rezeki dan semoga hidup diberkati. Insya-Allah.

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates