Wednesday, June 22, 2011

0 Gara-Gara Beli 1 Percuma 1

Salam  di hari Rabu....
Kisah di bawah ini adalah berdasarkan kisah benar yang dialami oleh seorang pemuda...
Tarikh : Rabu 22 June 2011,
Waktu : Selepas pukul 7 malam
Lokasi : Salah satu Drive-thru McD di Johor..

Cashier : Welcome to McD Drive-Thru..Selamat malam....Boleh saya ambil pesanan?

Pemuda : Selamat malam...hmmmm....yang nugget beli 1 percuma 1  tu ada tak....saya ada kupon yang beli 1 percuma 1 niee!!

Cashier : Ada encik...Encik nak yang itu ke?

Pemuda : Iyaaa..(Ketika ini pemuda tersebut nampak gambo Fries McShaker dan merasa sangat teruja...)
Cashier :  Ok encik...Ada tambahan lain?

Pemuda : Sekarang ada French Fries McShaker yeaa??

Cashier : Ada encik...tapi kena beli large meal?
Pemuda : Kalau beli fries Mcshaker je tak boleh ke??

Cashier : Tak boleh encik?

Pemuda : Ok ...hmmm...oklah saya nak beli large meal GCB....air Sprite yeaaa..saya tak suka Coke !!
Cashier : Baik encik...ada tambahan lain?

Pemuda : Itu sahaja...

Cashier : Ok total semua RM20.40 ...bayar di depan encik...

Pemuda : (Sambil memandu pemuda tesebut berkata dalam hatinya.....PERGHHHH....RM20 hengget dinner
aku malam nie...walhal plan nak dapatkan 1 nugget percuma je...)

Komen : Tak reti control nafsu lah pemuda tu...bebal betul...hehehe!!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates