Saturday, March 23, 2013

2 Singapore Trip Di Bulan March 2013



First trip di bulan March 2013 selepas aku skip bulan Februari…more on sight seeing…windows shopping…ye ke? serta walking exercise…dan actually terbeli barang gak setelah aku membuat kiraan yang rega barang tu memang murah compare dengan yang kat Malaysia…aku akan story part tu later… pegi awal pun memang lambat sampai sebab cuti sekolah dan imigresen pun penuh dengan manusia..destinasi pun hanya Orchard Road saje sebab paling happening…gambo pun aku snap sikit je…jadilah..at least dapat release tension …tengok benda2 baru yang ada kat Orchard...itu pun tak abis...dalam pukul 2 petang kat Orchard sampailah pukul 4:30 petang...memang tak perlu lelama kat Orchard nie...sebab ongkosnya tak banyak...:)

Langit pun dah mendung semacam je..
Belon Sloggi for women
Masuk Uniqlo, H & M, Zara, dan FOSSIL...kat JB memang takdelah semua shop2 ni walaupun nak windows shopping je bukan nak beli pun..*nanges...eerrkk...lupa plak FOSSIL ade kat JPO* ...Masa petang nak balik tu hujan plak dan boleh tahan basah kuyupnya dari Bugis MRT nak ke Queen Street Station Bus...redah punya pasal dan nak sampai JB awal...Ok ape2 nanti aku cite barang yang aku beli tu...berbaloi atau tidak dari segi rega...
Ok tak warna purple??



P/S : Cuaca memang sukar tuk diduga lately nie...!!


2 comments:

Aziela said...

Purple ok jer.....

luddin said...

tq kak...dah beli pun..:)

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates