Saturday, February 2, 2013

2 My First Running, Jogging or Walking in 2013




Hari ni jugak*Sabtu* first time dalam tahun 2013 aku mula start berjogginng...tak tahulah istiqamah tu ada ke tak...hehe!...Tapi hari ni boleh tahan memang panas...boleh rentung dibuatnya...lepas Asar je dah bertolak ke Bukit Layang2...waktu pukul 530 ptg dah berlari berjalan...warming up laa katakan...kalau tetiba dah hardcore berlari pecut macam 100 meter kang tak pasal2 plak pengsan...malu dibuatnya!!

Dapat 4 pusingan...tapi banyak berjalan je...berlari tu aku agak2 dalam 100 meter je...boleyyy??? Slow2 kan*alasan dan excuse*...hehe! Baru je bermula kan rancangan nak kempiskan perut nie...nanti kalau ada peluang aku cite pasal trek tempat aku berlari, berjogging, berjalan nii iaitu Bukit Layang2...Bukit Layang2 ni pun tempat berlangsungnya Festival Layang Sedunia yang akan diadakan setiap tahun...biasanya dalam bulan Februari...ape2 aku update dalam satu entri bila tarikhnya...Opps berat aku sekarang nie bermain2 di angka 70...kg...Berat tak?

Komen : Kesihatan adalah salah satu kekayaan diri!!..Jom bakar lemak2  tepu tu..!

2 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

kalo jogging leh kempiskan perut ek.. perot shin makin mencanak canak ni haa #nanges

luddin said...

shin...jogging x leh kempiskan perut..buat sit up seribu kali...mungkin..hehe!

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates