Sunday, August 12, 2012

0 Berbelit Lidah Nak Menyebutnya : Abmorbecrie & Fithc


Sekarang ni memang tengak peak time seluruh umat manusia yang beragama Islam termasuklah yang bukan Islam pun membeli belah dalam persiapan terakhir nak menyambut raya...pegilah ceruk mana2 mall kat seluruh JB nie dari sebesar2 mall hinggalah sekecik2nya...maklumlah bonus setengah bulan gaji  tuk orang gomen dah kuar...yang swasta pun sama ade some company bagi advance salary sempena raya...so pepandai la guna duit tu...berjimat cermat le memana yang patut takut2 sebelum next gaji dah sengkek...:)
Masa aku pegi pasar borong Pandan kat Jalan Tebrau Khamis lepas dalam pukul 12 tengah malam... jalan ok lah not bad  tak jam sangat ...mungkin timing aku pegi tu ok...yelah ko dah tengah malam dan esoknya pulak tu keje,..kekononnya nak cari sandal murah dalam RM5 je...bajet takleh lebih...*haha!!...serius aku dapat kasut Croc tiruan RM5 last time aku pegi*
Masa masuk satu kedai sandal tu belek punya belek  terjumpa lah satu sandal brand seperti gambo diatas...Nak tergelak aku dibuatnya...Suka ati diorang je nak letak nama brand lepas tu tukar nama nak coverline... Abmorbecrie & Fithc...
Ok brand yang sepatutnya sebelum di manipulasi adalah Abercrombie & Fitch
Jumlah huruf dah sama cuma diaorang bubuh tunggang langgang...macam gambo baju aku kat atas nie...*sambil berdehem-dehem...baju raya katanya* Belum cite lagi pasal baju raya lagi nie... sempat ke agaknya??

Komen : Macam-macam dunia nie!!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates