Sunday, December 18, 2011

2 Aku Jumpa Kak Limah Dan Aktiviti Hari Sabtu dan Ahad



Hujung minggu yang penuh dengan aktiviti....Hari semalam(Sabtu) masuk Singapore lagi...pusing2 lagi kat Orchard Road tu sampai kaki lenguh gilaa babas...hujan2 pun takpe nasib baik ada Kak Limah...Cari benda2 yang boleh dikeluarkan duit dan tengok2 orang kat Orchard Road tu...makin ramai orang pulak nak dekat Krismas nie...boleh sesak nafas dan rimas dibuatnya....Hari Ahad pulak melayan cite Mission Impossible 4...Nanti kalau aku sempat aku review MI4 ...Harap2 cuti Krismas 3 hari ni boleh update2 mana yang tertinggal....Antara benda2 yang aku nak update ....


1. Johor Premium Outlet, Kulaijaya - dah pegi....90 % barang adalah mahal...10 %
    sederhana mahal...bukan murah ok....*nanges*(sambil nyanyi "Bonus oh Bonus Bila
    Mau Dapat")

2. Review : Songlap  (Filem Drama Melayu yang terbaik bagi aku...cerita ni berat dan  
    melewe...so korang telah diberi amaran!! Tapi aku tau korang lebih suka tengok
    Ombak Rindu kan...? Aku tak puas hati sebab Maya Karin boleh pegang watak
    gadis kampung...tak sesuai..kasi laaa orang lain...

3. Review : Mission Impossible 4 : Ghost Protocol (Filem aksi terbaik....berdebar2 aku
    tengok..Nenene Nenene Nenene(ikut tune Mission Impossible!)

4.Singapore lagi - Cerita Kak Limah, Abercrombie & Fitch, dan FOSSIL...
   (betul ni....aku jumpa Kak Limah...nanti aku cerita lebey2...dan my first A&F dan
   second FOSSIL...senyum lebar nampak..:) )

Komen : Baju-baju sejuk kat UNIQLO tu macam menarik!! Suka bila masuk dalam UNIQLO, ION Orchard tu diaorang punya salesperson akan greet korang dengan tone : "Welcome to UNIQLOOOO"

2 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

so better shopping kat Singapore than JPO?? *sengih

luddin said...

kat Singapore masa sale boleh beli sebab byk choice compare ngan JPO...UniqLo, TOPMAN, dan ZARA takde kat JPO...harga kat JPO tu kalau compare nak dekat sama ngan harga baju2 kat Singapore..kena rajin survey laaa..huhuhu..

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates