Tuesday, December 6, 2011

0 International Putrajaya Dragonboat Race Festival 2011 - First Day



Salam....
First of all, update kali nie adalah VERY VERY the the BACKDATED.... :(
Cerita bulan sepuluh hari tu...2 bulan punya cerita....kalau nasi dah jadi t*&k dahhhh!!!
Huhuhu!!
Sebab musabab atau alasan-alasan yang munasabah adalah seperti berikut:
1. MALAS
2. M.A.L.A.S
3. malas

Event diadakan kat Tasik Putrajaya kat Presint 6 hari tu pada 21hb October 2011 - 23hb October 2011(Jumaat, Sabtu, dan Ahad) selama 3 hari laaa...tapi aku datang ke event ni pada hari kedua dan ketiga..Hari Jumaat aku masih kerja kat JB...jadi nggak bisa datang!!
Hari kedua baru sampai itupun waktu petang...macam mana aku boleh sampai ke Putrajaya nie? Sila klik kat sini Masa sampai kat Putrajaya ni cuaca boleh tahan.....panas, berbahang, dan melekit2 di buatnya....tak selesa pun yeaaa gak...tapi sebab gigih nak tengok kali pertama dragonboat festival ni sanggup tunggu....kalau ok dan berbaloi...tahun depan boleh datang lagii....!!!
Penyertaan aku tengok memang ramai...Mat Bule @ Mat Saleh pun boleh tahan ramai....tapi menunggu dragon boat tu racing memang la lambat gila.....aku tengok schedule and memang hampeh laaa....tunggu VVIP yang tak datang2.....betul2 worst la time management...memang bosang menunggu waktu nie...dari pukul 2:30 petang dok menunggu...dalam lebih kurang pukul 4 petang baru start....sebelum race tu start adalah memacam pertunjukkan dan ucapan dari VVIP.... :( BORING!!!!!!!
Untuk mengelakkan korang bosan membaca entri kali nie...sila layan je gegambo kat bawah nie...ni hari pertama tau...nanti aku sambung hari kedua plakk...










Komen : Tasik tuk diaorang buat Dragonboat race ni memang sesuai!. World class!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates