Sunday, December 11, 2011

0 International Putrajaya Dragonboat Race Festival 2011 - Last Day

Ok cukup dengan entri sebelum nie yang tak berapa meroyan...mari sambung pasal trip aku ke Dragonboat Festival nie...tak lama kat sini selepas satu race saje dan selepas upacara perasmian oleh Raja Nong Chik dan ditambahkan dengan cuaca yang panas...aku ajak adik aku cabut ke Alamanda...sejuk sikit...as usual pegi cari makanan, kemudian balik dan tidur - kena berehat secukup2nya untuk hari esok...



Hari Kedua atau last day kat Putrajaya nie aku masih tak decide lagi samaada nak pegi tempat Dragonboat lagi atau jalan2 kat area Masjid Putra...tapi yang penting kena cari breakfast dulu ngan adik aku kat Presint 9...masa tgh dok makan dengan lahapnya aku ngan adik aku decide nak pegi Dragonboat sekali lagi...tapi sekejap je...lgpun cuaca macam hari sebelumnya...panas,,snap ape2 yg patut...kemudian bergerak ke Masjid Putra...tapi sebelum sampai ke Masjid Putra tu snap2 a few gambo kat Jambatan Warisan...tapi tak lama jugak kat sini sebab cuaca seperti yang disebut sebelum ni P.A.N.A.S.



kat area Masjid Putra lepak lama sikit sebab nak menghabiskan masa sebelum aku naik bas kat Putrajaya Sentral pukul 2:30 petang....singgah kat Secret Recipe sekejap...makan kek "Creme Broule Cheesecake ngan Iced Lemon Tea" ...sedap cheesecake tu!! korang patut cuba, rasa, dan makan!!

Komen : My humble opinion, Dragonboat Race ni kurenngg sikit compare ngan Floria yang warna warni...!!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates