Monday, March 21, 2011

0 Nasi Kerabu di Hari Isnin!

Salam...

Bertemu lagi di hari Isnin...Macam mana hari Isnin korang? Aku x de benda nak cite sangat....nak kata stress sangat tak jugak...it's just ok Monday tuk aku laa...at least so far semua under control....balik opis cam biasa...x lambat & x cepat sangat....masa nak balik hujan...tapi nak dekat kawasan rumah x hujan...unpredictable betul la cuaca,,,,sempat pegi pasar malam...cari nasi kerabu...ngan air tahu...memandangkan x stress sangat hari nie...aku makan dengan hati yang tenang...BON APPETITE!!!

Nasi Kerabu pasar malam...tapi asyikk..

Nasi biru macam cite AVATAR...

Dessert....air tahu panas..

P/S.: Hari nie aku lupa bawak wallet pi opis....pinjam duit member RM10 masa lunch...balance RM5 plus RM1.20 aku cari2/korek2 dalam kereta buat beli makanan kat atas nie...

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates