Wednesday, January 19, 2011

2 Ade Ape Ngan Sim Lim Square? - Part 1

Ya Salammmm...
Entri kali ni tentang Ahad lepas ni...Abang Zack ajak pegi Singapore cari battery spare tuk dia punya Blackberry..hmm..dalam otak memang terfikir laa Sim Lim Square..tapi betul ke barang-barang elektronik kat Sim Lim tu murah compare ngan Low Yatt ke atau Landmark ni....lagi satu sebab fikir Sing dollarrr...

Gigih berjalan...tak jauh sangat dari Queen Street bus station..

Dah dekat...

Dah sampai....motor ni parking sembarangan je....

Aku takdelah benda sangat nak cari kat Sim Lim tuu...Dengo org kata kat Singapore barang elektronik dia lagi murah..mungkin lain kali aku cuba survey2 ape yang patut...pusing-pusing dapatlah spare battery dalam SGD40...bukannya original...kalau original dlm SGD79...kalu convert RM...nangesss...nasib baik Abang Zack yang beli...bukan aku...tak beli ape2 kat sini sebab mmg takde dlm plan pun....Aku rasa Low Yatt ok lagi kot...mcm besar lagi compare to Sim Lim niee... dan kedai mcm tak banyak plak..

Takde ruang legar tau...kat tengah2 tu semua kedai...

Ade dalam 6 tingkat...lupa plak aku nak kira..

Aku nampak mcm serabut sikit...tak organize...

Lagi satu yang aku observe masa aku cari casing untuk phone CHOKIA aku...tak banyak choice laaa....
yang aku nampak banyak casing IPHONE laaa..aku agak diaorang memang banyak pakai IPHONE laaa.....
makan hati tauu....takpe laaa aku makan nie je....kira ok laaa kan.....

Sedap...Yumm yumm..

2 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

x ajak shin pon *nanges

luddin said...

camne nak ajak...dah che' pi Penang.. :(

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates