Thursday, January 13, 2011

1 Hari Yang Stress!!

Salam....
Hari ni aku bengang campur stress....First, sesat masa nak ambik package courier kat Taman Gembira, JB masa lunch hour tadi walhal aku dah pegi sekali dulu... masuk exit yg salah...sbb trafik light dah takde..tu yg miss ...cisss....jalan pulak tu tak siap2 lagi kat area tu...diaorg ni tidur ke atau buat keje...nak dekat 2 tahun dah aku tengok jalan tu masih sama je...mcm lagi teruk je aku tengok...abis kereta aku langgar lekak-lekuk...hampehh mesti absorber aku pun jahanam..Grrrrrrr!!!.(sebab dah marahkan...semua memang nampak buruk... :) )
Second time barulah betul.....bila dah ambik package...rasa oklah...best best sbb dapat the latest...Ape yang latest? Ntah...simpan dulu...!!

Budget  betul...pakai suratkhabar lap bontot je...

Lepas tu masa on the way balik to opis dapat call, sistem application pulak down...perghhh kecoh arrr....
sampai opis dalam pukul 3 ptg. ..Lagilah aku stress sbb aku dah janji ngan Mama(->nickname tuk my friend) untuk belanja dia dinner lepas opis hour...Dia cakap kalau tak sempat takpe pegi lain kali......asyik janji tak jadi je ngan dia...Nasib baik dalam pukul 7 malam dah settle....so aku cakap kat dia jmpa kat Jusco Bukit Indah je...Sebelum makan kat Black Canyon sempat lagi tu melilau kat Factory Outlet tu...beli 3 helai baju...
cheap cheap one....3 for RM50 sajokkk.... Masa ni Mama call n ckp dia kat Jusco tgh beli buah...Nnt dia susul ke Outlet tu...Aku mmg lapo sbb tadi aku makan breakfast je...terskipped lunch sbb sesat ngan sistem down lagi...sebab tu beria-ria nak pegi dinner tuu..Kat Black Canyon tak ramai org....sbb dh pukul 9 mlm kot...order ape2 yg patut dan bantai ape je yg kat depan mata....hahaha!!

Tomyam Kum mesti ade....Mama order Spaghetti Set plus Watermelon Juice

Mama dengan pose-pose manjanya....tapi dia pelahap tau...hehehe

Appetizer...chicken wing...not bad...sedap

Penulis blog enter frame...rambut mcm dah panjang laa...

Aku punya menu....Fried rice noodle....bukan kuey tiow ke?

 Alhamdulillah...lega rasa dah belanja Mama...dah boleh tidur ngan lena....kalau tak asyik ungkit je...Heheheh...Oklah....aku nak siap2 nak titun...semoga bertemu di lain siaran "My Cup of Tea"...ZzzzZZZ!!

P/S : Esok , Jumaat 14/01/2011...Aku cuti ..ape nak buat weekend nie? Gunung Ledang ke?? Tengok arrr kalau larat.....

1 comments:

Intan Raihana said...

gossippppppppppppppp

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates