Sunday, May 26, 2013

2 Review : Star Trek Into Darkness



Assalamualaikum...

Memandangkan dah nak masuk bulan 6 dan semestinya di US akan menghampiri musim panas(summer) maka akan banyak cerita2 blockbuster yang semestinya memaparkan filem aksi...yang terbaru Star Trek : Into Darkness...Gigih aku membooking/membuying through internet walaupun tengah hot dengan Fast & Furious 6...actually Star Trek ni dah main dulu kat wayang compare ngan Fast & Furious 6 walaupun sebenarnya aku dah tengok Fast & Furious 6  dulu...selang sehari je...takpe yang review Fast & Furious 6 tu nanti...



Consider sequel ke dua dari reboot Star Trek pertama pada tahun 2009....aku advised korang download atau mintak sape2 yang ada file movie tahun 2009...masih mengekalkan kebanyakkan pelakon yang sama...aku tak sure sama ada generation Y sekarang nie pernah tengok drama Star Trek nie kat TV*matilaaa generation A*...tapi aku bukan peminat setia yang drama tu sebab macam tak futuristik sangat ...tapi pernah lah jugak tertengok satu dua tiga episod...zaman lama standard laa teknologi tak berkembang lagi...takde visual effect yang canggih manggih...!


Genre sains fiksyen dan futuristik...plot cerita memang menarik...tak payah cite2 lebih sebab aku tak nak spoil the curiousity dan mood korang...Seriously so far bagi aku the best action movie tuk tahun 2013...bagi aku ingredients secukup rasa...Visual effects memang clear dan vivid...Iron Man 3 boleh letak nombor 2...haha!

Source images are taken from the net!

P/S : Highly recommended dan gambo adegan pompuan berbikini kat atas ni dah kena potong!

2 comments:

iKhRam said...

berdasarkan entry
filem ni wajar ditonton...

citer moden seperti ini elok juga ditonton...
tambah imaginasi..

iKhRam said...

berdasarkan entry
filem ni wajar ditonton...

citer moden seperti ini elok juga ditonton...
tambah imaginasi..

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates