Friday, May 17, 2013

0 Errkkk...Radang Tekak Katanya!




Assalamualaikum...

Dah seminggu diberikan ujian oleh Allah dan aku cuba bertahan*ingatkan batuk2 manja je*...akhirnya hari ni terpaksa pergi jugak ke klinik...tak tahan dan sebab nak ambik ubat...takut melarat tak pasal.....sebab 2 hari lepas je bila bangun pagi bila terbatuk sakit dada aku dibuatnya...lepas tu kahak rasa pahit semacam je...tapi gigih jugak pegi keja tadi...tapi dalam pukul 9:15 pagi aku decide ke klinik kat dalam area tempat bekerja sebab batuknya makin bertambah agressif...at least kalau ada ubat boleh la mengurangkan sakit tekak nie...Insya-Allah!!

Terpaksa menunggu jugak turn...ada 8 orang kot kat depan aku...cuma kali nie yang rasa janggal sikit sebab kena bukak baju ke paras dada..hehe...sebab doktor pompuan kan! dapat pil2 demam, antibiotik, dan ubat batuk...so hujung minggu ni aku kena bertabah lah sebab dah plan banyak benda ni...Semoga dipermudahkan oleh mu Ya Allah dan dipercepatkan sembuh...AMIN!!

P/S :  Hadis Qudsi :"Bersabarlah Dalam Menghadapi Penyakit, Sesungguhnya Penyakit Itu Penghapus Dosa"





0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates