Friday, May 31, 2013

0 Great Singapore Sale 2013

Assalamualaikum...

Iklan tak berbayar ini adalah dibawa oleh tuan punya blog..dan ia takde kaitan dengan kesetiaan tuan punya blog ke atas negara Malaysia...

Tu dia disclaimer...cover baik punya...ok pengumuman-pengumuman....kepada sesiapa yang kaya, mempunyai duit yang terlebih sampai tak tahu guna boleh bagi kat aku...nanti aku belanjakan...untuk pengetahuan korang2 semua...negara jiran kita iaitu Singapura akan mengadakan jualan murah*takdelah murah sangat tuk orang Malaysia...bagi rakyat dia murah kot...lagipun Singapura adalah negara maju...korang tau tak?...x tau? ok bai* bermula hari ini Jumaat, 31 May 2013 hingga hari Ahad, 28 Julai 2013...lebih kurang 2 bulan sale...bulan 7 dah puasa so takdelah nak menapak masuk Singapore waktu tu...

Adakah ia berbaloi? Kenapa pilih Singapura tuk menyopping padahal rakyat diaorang suka masuk Malaysia  tuk menyopping dengan pertukaran wang yang lebih tinggi?? Hmmm...tunggu  aku melaporkan dengan poket aku yang tak berapa lebat nie...*....errrkkkk*

P/S : Aku masuk Singapura bukan shopping groceries!!


0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates