Thursday, April 18, 2013

0 Voyage D' Hermes!



Assalamualaikum...kembali lagi…
Sorry laa gambo perfume lagi…sebab masih dalam mood mengoogle perfume dan masih ada perasaan nak berbau wangi walaupun kadang2 tu kalau berpeluh…bau peluh tu lagi kuat dari bau minyak wangi…*errkkk*…walaupun bukannya ade duit pun tapi tak salah kan kalau cite2 tu tinggi…kalau nak sesuatu kena lah ada usahakan…nak masuk syurga pun kena kumpul pahala dulu betul tak?? * melalut plak*…
Aku rasa ramai orang tahu brand Hermes ni…beg tangan dia je aku tengok mencecah RM70000 *nanges…mahal gilosss*…sampai sekarang aku masih confuse kenapa laa mahal sangat …macam over price saje….tapi untuk perfume aku tak tahu laaa dia punya market price tuk perfume Voyage ni…Tapi  bila tengok gambo botol perfume dia macam tertarik menarik la plak…yang ini pun aku masih tak nampak lagi kat mall area Johor nie…nampaknya kena windows shopping kat Singapore laaa….nak kena test bau dia…Saja nak test sebab aku tak pernah pakai perfume dari Paris lagi…biasanya Amerika punya perfume dan perfume Itali…Ok tak payah tulis panjang2…banyak benda nak buat lagi weekend nie…Layan je gambo...
 
 
P/S: Kalau bau Voyage ni sedap…boleh masuk dalam wishlist…

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates