Monday, January 2, 2012

0 01/01/2012 di Marina Bay Singapore

Tahun 2012 dah pun tiba...walaupun ramai orang tengah bercuti lagi hari nie sebab lajak cuti Tahun Baru yang jatuh pada hari semalam(Ahad)...lagi pun banyak company yang ambik cuti Tahun Baru....sayang seribu kali sayang company aku tak ambik cuti tahun baru  maka pergi keje je laaa macam biasa(uarghhhhhhhhhhhhhh.....meraung!!!)...



Tapi aku nak cite pasal semalam ...Hari Pertama 2012.....gigih melangkahkan kaki ke Singapore lagi..sepasang kaki aku yang belum hilang penatnya lagi dan masih sengal2....tapi disebabkan gigih nak dapatkan cop 1 Januari 2012 kat dalam passport punya pasal....gila punya keje...semangat tahun baru laa katakan...hahaha...kira ok lahhh...ada orang lagilah nak bungy jumping lahhh....nak bunuh dirilah sempena Tahun Baru...tu lagi haru kann??



Mesti korang bosan punya kalau aku cite pasal Orchard Road lagi walaupun aku memang ke sana...tapi sekejap je...lepas tu beralih ke Marina Bay...so aku banyakkan kan gambo Marina Bay....iyalah selepas malam tadi diaorg celebrate New Year kat sinie....nak tengok ape benda yang diaorg buat kat sini malam tadi...ada sampah berlonggok2 ke....sungai penuh dengan plastik2 makanan ke macam Sungai Gombak ke? OPPSSS!!
Tapi oklahh....nampak macam beradab....takde sampah sarap yang obvious  yang menyakitkan mata kasar aku....tapi betul2 mencabar laaa....berjalan kaki selama 2 hari berturut2...dah tua kot!! *mode insaf jap* ....:)

Komen : Selamat Tahun Baru dan Semoga Tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya...INSYA-ALLAH!!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates