Wednesday, December 15, 2010

0 Dah Gong Xi Fa Cai ke?

Salam to all my readers.

Nak dekat seminggu dah blog ni tak berupdate. Tuan punya blog ni lately stress.
Tidur. Melantak je keje. Berat badan pun dah naik. Perut pun dah buncit. Wuargghhhhhhh!!!
Sedih nie....Mid-life crisis agaknya...Hahaha!
Minggu lepas bila selak-selak suratkhabar hari Ahad tu nampaklah commercial
McDonald ni tentang Beef Prosperity Burger. Tetiba nafsu nak makan.
Lepas balik keje hari Isnin lepas tu terus singgah drive-thru McDonald, aku beli burger je...
Aku tak beli yang meal set. Aku nak cuba kurang-kurangkan minum air bergas ni.. :(
Ape pun "Gambate Kudasai!!"

Tu dia dibungkus rapi dalam kotak.

Ade second protection...Sekejap lagi siap kooo!!

Sos lada hitam..Tu yang buat aku suka burger niee..

Ditepek ngan bawang ape ntah nama...merembes jugak airmata aku..

Daging basah yang merembes..(Ape la aku merepek ni...Hahaha)

Habis dah.!!! Alhamdulillah!

So sempena Tahun Baru Cina yang akan datang pada Februari 2011 silalah ke McDonald untuk mendapatkan burger ini. Tak pasal-pasal promosi percuma tuk McDonald. Setakat entri ini ditulis burger daging sahaja boleh didapati., burger ayam belum lagi ada.

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates