Sunday, October 17, 2010

0 Birthday Present!!

Alhamdulillah sempat juga aku nak update blog ni...Selepas balik je dari bercuti belum sempat nak buat apa2...Malas tahap gaban punya....Siang td aku sempat bantai tido...kasi rehat badan....
Kali ni aku nak share ape yg aku dapat untuk birthday present aku...Aku tak celebrate birthday dengan parti pelbagai......just aku terharu bila orang ingat birthday aku....Wish me happy birthday and doakan kesejahteraan aku...that's sufficient enough....for those yg bagi aku present...Arigato Guzaimas...

p/s :aku x mintak...tapi mengharap.... :)

1. First Gift - Lampu Ayan dari IKEA
   (masih x tahu ape relevannya hadiah ni..hehehe)

                                                nyalakan lilin tu...lepas tu tutup lampu...nampak bintang..
                                                                x pyh nak pegi angkasa lepas mcm Sheiks Muszaphar...
                                           
                                               ROTERA from IKEA

2. Second Gift - Pen/Pencil Holder
                                          "For the Genius" katanya..memang pun...

3.Third and Fourth Gift-Guess by Marciano and 212 Men - Splash by Carolina Herrera


Ciumlah aku..sure bau best punya...


Kepada Teman-teman dan Sahabat Yang Sudi Memberi Hadiah Ini Tanpa Balasan(dalam hati korang aku x taulah kan...hehehe) Aku nak ucapkan Terima Kasih....
You know who you are!!


Next Entry :


Tgh gigih mengedit gambo...


0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates