Saturday, September 8, 2012

0 Selamat Menyambut Ulang Tahun Kelahiran Yang Ke..



Seriusly tak rasa apa2 pun...cuma bertambah pada angka...*drama niee...huhu!! Statement tak boleh lupa dan masih terngiang-ngiang kat telinga nie...dan bikin panas "Ini kawan aku nie..kawan aku yang masih bujang lagi!!!Bagi anoouncement lagi tapi nasib baik tak ramai orang...Haha!! Tapi aku tak makan hati punya orang...Terima kasih bro sebab ingatkan aku yang umur semakin meningkat tapi masih single...boleh masuk bujang terlajak tak pun bujang lapok...Haha!! Dah memang fakta pun so aku kena redho je la kan.... :)

Alhamdulillah...bau wangilah lepas ni sepanjang tahun!!
 
Bertambahlah umur lagi tuan punya blog...nak celebrate terbang sana sini memang timing tak kena...banyak keje plak tu...duit pun kena catu...last2 sekali beli perfume tuk menghadiahkan pada diri sendiri,,,dah beli satu tup tup ade orang yang baik hati bagi hadiah satu lagi perfume...aku terima dengan hati terbuka dan ucapan syukur dan terima kasih...:)!!!
 
Komen : Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki!! AMIN!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates