Sunday, May 15, 2011

0 Salam kembali....di Universal Studio Singapore

Assalamualaikum...
Salam kembali...lama aku x update blog ni...nak dekat sebulan....fuyooo!!!..Takpe2..aku cuba mengaktifkan diri update blog ni  *nangissss*...kalau bukan entri yang panjang2...yang pendek2 pun ok kan...
Tajuk entri tu saja nak kasi gempak...kata orang "Back with Vengeance" hahaha...
Trip ni actually Sabtu minggu lepas...pegi ngan Abg Z...dan aku rasa trip ni paling cepat...bertolak dari Larkin dalam pukul 1:00 petang.....dalam pukul 7 petang dah sampai Malaysia balik....

Solat di Masjid Sultan

Dari sudut yang berbeza..

Kali ni aku bawa Abg Z ke Sentosa Island sebab dia tak pernah pegi lagi.....aku kali ni dah second time pegi Sentosa Island ni......Teruja nak tengok Universal Studio Singapore...tapi dari luar je lah dulu....belum nak bayar SGD68 lagikk....lagipun aku dah penah pegi yang kat Orlando :).

Universal Studio Singapore

Mesti banyak ride nie...Wait for me!!

Entrance to Universal Studio Singapore

Sebenarnya aku teruja nak masuk theme park nie...tapi takpelah nanti dulu...lagipun  dekat je ngan Johor nie..Legoland pun dengo cite dah nak bukak jugak tahun depan kat Nusajaya....tapi tak tahulah....Malaysia kan banyak asyik projek tak jadi...hahaha!!


0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates