Friday, July 12, 2013

0 Nasi Arab 12 Hengget(RM12)!



Assalamualaikum...

Selamat berpuasa di hari ketiga di bulan Ramadan...memandangkan aku termasuk dalam kelompok bujang senang makanya bazaar Ramadan menjadi satu tempat yang harus dilawati pada waktu petang selepas balik kerja di musim Ramadan nie...masa kat bazaar yang aku pegi ni aku nampak byk betul orang jual nasi Arab nie...memang tengah popular ke nasi Arab  skrg nie?? Ayam penyet pun boleh tahan banyak gak peniaga yang jual...tapi memandangkan aku rasa takde sape boleh challenge sambal ayam penyet Top 10(favorite warung Ayam Penyet) maka aku pendamkan menu ayam penyet tuk berbuka...

Acar arab kot!!!
Minyak zaitun kot!

Memandangkan nasi Arab ni aku belum pernah cuba lagi maka sibuk le nak mencubanya....tapi tengok gaya macam nasi briyani...takde beza pungg...disebabkan excited sangat maka aku terus membelinya tanpa bertanyakan harga...dah siap bungkus tukang jual tu kata RM12 ....perghhh...silap aku jugak sebab tak tanya harga dulu...tapi takkan tak jadi beli pulak kan? Bayar je laaa.....tapi aku mintak dengan lauk kambing laaa...mungkin kot tu yang jadi RM12....cuma terrkejut je sebab tak expect nasi Arab semahal tu...

Sup untuk kuah kot!
Itu memang daging kambing laaa... takde kot2!
Tak habis pung!! Bahagi dua dengan auntie!!

P/S : Tanya harga dulu sebelum membeli!!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates