Thursday, January 17, 2013

0 H.E By MANGO SALE(Up to 70%)!




Assalamualaikum…
Tajuk je dah macam iklan atau promosi kan? Tapi sebenarnya saje aku nak promosi percuma@tak berbayar pasal brand ni mana tahu korang berminat beli barang masa tengah SALE nie*aku takde share dalam company ni atau saudara mara yang terlibat dengan company nie…:)*

Ada sesetengah pengguna yang bijak*aku la tu…* beli barang2 yang high end fesyen ni masa SALE…waktu tak SALE jangan mimpi laaa…masuk pun tidak sebab bagi aku memang tak berbaloi… tapi bagi aku tengok jugak tang mana fesyennya tu…kalau yg merapu meraban memang sorry laa…especially TOPMAN...bg aku weird laa dia punya style...aku punya opinion  je* SALE by H.E MANGO ni sampai hujung bulan...31 Januari 2013 ni…biasanya diaorang nak clearance kan stock lama…so cuba korang usher2 mana tau ada yang berkenan...

RM29 on SALE...kena cari nie..kalah rega baju pasar borong..


Korang boleh shopping online kat bawah ni…atau nak online windows shopping pun boleh!!

Klik link di bawah nie…


Komen : Masih dalam mood yang 

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates