Tuesday, November 27, 2012

0 Review : Twilight Breaking Dawn Part 2(Final Chapter)



Alkisah teruja nak mengentrikan review movie nie...Aku tak pernah layan siri Twilight ni...daripada buku cerita a.k.a novel dari Stephenie Meyers ataupun movie2 Twilight sebelum nie *kalau tak salah aku ada empat filem sebelum nie...kalau bab2 vampire Mat Saleh nie aku layan True Blood je sebab ada bukak2...bukak ape tu? oopps!*..
 Aku cuba bayangkan kalau pengarah filem Mesia cuma buat macam ni punya cerita*lupa plak Pontianak Harum Sundal Malam* ...nanti keluar la statement tahyul laa....tak bagus la untuk  minda especially orang Melayu...aku tengok bangsa lain ada jugak percaya benda2 hantu ni...aku tengok maju jugak...so tang mana yang silap tu? Aku rasa cuma mau dengan tak mau je... *Alamak dah larik tajuk laaa*

Ade feeling2 ke?
 
Memula tu memang aku takde niat nak tengok cite nie...sebab aku tak layan movie yang sebelum nie and aku rasa movie ni jiwang2...romantik2...alahai tak kuasa aku nak feeling2...Ntah macam mana masa cuti keputeraan Sultan Johor yang lepas (22 November 2012) terjebak lah aku sebab diajak oleh 2 orang gadis jelita iaitu Mak Nab dan Mak Num... 
Perlu ke nak cite pasal plot? Aku rasa banyak follower Twilight  yg dah tau plot cite nie...final chapter ...Romantik dan jiwang2 adalah wajib...jadi plot utama dalam cite nie...selain anak vampire yang baru lahir dan disaahertikan kelahirannya sebagai anak vampire yang immortal(kekal hidup)...
Fight scene aku rasa yang terbaik towards the ending of the movie...memang AWESOME...tak payah la aku spoil pe benda alahnya...Boleh pergi panggung dan keluar dari panggung tanpa perasaan menyesal... !

PIC SOURCE : Internet and Google!!


Komen: Risiko yang AMAT berbaloi tengok cite nie...!
 

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates