Wednesday, July 25, 2012

0 Kalau Bukan Syaitan...Mainan Siapa Ni??



Malam tadi mimpi yang bukan2 laaa....aku tak tahu nak tafsir mcm mana...scene dalam mimpi tu tetiba je dah berbual dengan minah nie...satu kenalan lama yang bertaraf akak-akak..ada bayi kat depan dia...senyap je bayi tu...tak menangis...lepas tu akak ni tanya "android bagus ke?" ...dia cakap dia nak tukar ke android phone...dia cakap dia pakai Blackberry dah lama ...bila aku tengok * dalam mimpi* Blackberry tu macam Canon calculator ...conpius betul aku...belum sempat aku tanya pasal baby tu aku dah terjaga...setakat ni yang aku tahu akak ni belum kahwin lagi....petanda tuk dia nak bertemu jodoh ke?? Pasal dia tanya android phone?? Macam satu benda yang tak relevan dalam mimpi nie...huhuhu!! Kalau mimpi pelik2 dalam bulan puasa nie nak kira angkara siapa eaaa?? Syaitan??

 
Komen : Tinggal tanda tanya apa yang tersirat!!!

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates