Thursday, June 14, 2012

2 I'm BACK!!!


Ya Salam...
Kembali bersiaran di alam maya...*sambil tiup sawang dan habuk2 yang ada*...aku masih lagi penat ...tidur pun masih tak cukup lagi...mamai je kat opis...banyak benda yang nak dikongsi...harap2 jangan nanti ada 10 entri yang wordless...gambo je yang aku tempel...Hahaha!! Rumusan : Pemandangan yang indah dan nyaman...sejuk mata memandang...makanan yang enak2...badan yang dibelai dan diurut *2 malam yang berturut* korang mampu? *unsur riak disitu*!!! Walau ape pun dalam 2-3 hari nie aku kena rehat secukupnya...Need my energy back...Ape2 pun aku tampal satu gambo dulu and walau camne pun kena settlekan dulu entri Langkawi..!!


Komen : Syukur Alhamdulillah....tapi masih tak puas laaa... :)

2 comments:

Cinta Misteri said...

HaàåchèéwW!! Trbersin sudaa..ada spider lg celah keybod tu. Owhh...g langkawi yea..

luddin said...

Cinta Misteri : Tima kacih visiting my blog...g langkawi bulan 3 hari tu...gambo tu bukan kat langkawi tapi biar misteri dulu...hehehe!!

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates