Monday, September 5, 2011

0 Ko Jangan Buat Aku Marah Eaaa!!


Salam Isnin atau Monday Blues .........
Takde benda nak cerita sangat pasal kat opis ...bos-bos besar takde so faham2 jelah semua org kat opis nak jadi bos..hehe!...so byk out of the office td (buat keje luar-ambik notebook computer)....Tapi itu bukan sebab aku nak share dalam entry nie...tapi sebab ada orang dah buat aku naik angin satu badan...stress dibuatnya...aku col tk angkat2.....aku dah mcm orang bodoh dibuatnya...yang lagi aku naik angin bila aku lepas col...ko boleh matikan pulak handphone tu....kalau ko tu takde hal dengan aku boleh la ko buat mcm tu...
Malas nak cer cite pepanjang....masih TERBAKAR nie...


Komen : Hormon aku mcm x stabil plak...semalam banyak makan sambal udang...ada kaitan ke?

0 comments:

 

Luddin - Life, Travel, Food, Music, etc. Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates